Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne rändajate integratsiooni kohta ELis
From: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 18:09:44 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Viorel Ștefani juhtimisel koostatud eriaruanne 26/2024 „Kolmandate riikide 
kodanike integreerimine ELis – Varjupaiga-, Rände- ja Integratsioonifondi 
toetus oli asjakohane, kuid selle mõju ei ole võimalik tõendada“.

Rändajate integreerimisele antava ELi toetuse tegelikku mõju ei ole veel 
näha. Kuigi audiitorid tunnistavad, et Varjupaiga-, Rände- ja 
Integratsioonifondist rahastatud meetmed olid integratsiooni toetamiseks 
asjakohased, osutavad nad ka puudustele. Audiitorid kritiseerivad 
toetatavate programmide halduslikku keerukust, kuna see ohustab 
programmidega loodavat lisaväärtust. Lisaks ei ole programmid alati 
vajadustele kohandatud. Samuti leidsid nad, et liikmesriikide esitatud teave 
saavutatud mõju kohta ei olnud usaldusväärne.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-26>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .